چشم هایتان هم باید ورزش کنند

 

پوست اطراف چشم نازک ترین و شکننده ترین پوست در تمام سطح بدن است.چین و چروک های اطراف چشم به عنوان بزرگ ترین دلیل پیری چهره شناخته شده اند.کیست های زیر چشمی نیز صدمه ی زیادی به چهره ی فرد وارد میکنند و سبب ایجاد قیافه ای آشفته و پریشان می شوند.ورزش های مخصوص چشم،کمک زیادی به چشم های پف آلود میکنند.افتادگی پلک ها نیز با تمرین های موثر و ورزش های ضد پیری چشم ،تا حد زیادی بر طرف می شوند.

تمرین شماره ی1

دو طرف سر خود را در قسمت گیجگاه به آرامی با دو انگشت فشار دهید که عضلات آن کشیده شوند و در همین حال،به طور مرتب چشم ها را باز و بسته کنید.این کار را 5بار تکرار کنید.

تمرین شماره ی2

در حالی که چشم هایتان بسته و آرام اند،راست بنشینید.همان طور که پلک ها در تمام مدت ورزش بسته اند،نخست به پایین و بعد تا جایی که ممکن است به بالا نگاه کنید.این حرکت را10مرتبه انجام دهید.

تمرین شماره ی3

با چشم های بسته و آرام،راست بنشینید.همان طور که چشم ها را در تمام طول تمرین بسته نگه داشته اید،ابرو ها را تا جایی که می توانید بالا ببرید و پلک ها را تا حد ممکن به سمت پایین بکشید.در همین حالت بمانید و تا5بشمارید.استراحت کنید و این حرکت را5بار تکرار کنید.

تمرین شماره ی4

با چشم های باز و آرام،راست بنشینید.پلک هارا تا نیمه ببندید و در همین حال،ابرو هایتان را به سمت بالا ببرید.بعد چشم هارا به طور کامل باز کنید که سفیدی چشم ها در قسمت بالای عنبیه دیده شود.

تمرین شماره ی5

مثل حرکت های قبلی،راست بنشینید و در حالی که چشم هایتان بازند سرتان را صاف نگه دارید.همان طور که سرتان را مستقیم نگه داشته اید،اول به بالا و سپس به پایین نگاه کنید.این حرکت را10بار تکرار کنید.حالا بدن و سرتان را در حالت قبلی حفظ کنید واین بار،به چب و راست نگاه کنید.این حرکت را نیز10بار انجام دهید.

/ 0 نظر / 12 بازدید